Duyuru Detay
SATINALMA TALEPLERİ HAKKINDA Tüm Duyurular
Son Geçerlilik Tarihi 06-10-2017 Son Geçerlilik Saati 23:00
Tarih 23-04-2017 Ekleyen Öğr.Gör. Halil İbrahim ERGEN
Duyuru Detayı

SATINALMA TALEBİ NASIL YAPILIR?

1) Proje Yürütücüsü, ...edu.tr uzantılı kullanıcı adı ve şifresiyle (otomasyon ve proje başvurusu esnasında sisteme girişte kullandığı parola)  otomasyona  giriş yapar.

 

2) Proje Yürütücüsü "Projelerim" kısmından Satınalma yapacağı projeyi seçtikten sonra "Taleplerim" kısmına girer.

 

3) Taleplerim kısmı; proje yürütücüsünün yeni talep edeceği mal ve hizmetleri ve daha önce talep ettiği mal ve hizmetleri takip edebildiği alandır. Yürütücü, projesinde yer alan ve satınalma talebinde bulunmak istediği mal ve hizmetler için bu alanda yer alan "Yeni Satınalma Talebi" kısmından tercihlerini yapar.

 

4) Yeni Satınalma Talebi butonu sonrasında ekrana gelen modülde yer alan "Proje Seçimi" bölümünden projesini, "Ürün Türü Seçimi" bölümündende ürün türünü seçer.

 

5) Açılan ekranda ürün tercihi yapılır ve teknik şartname de işaretlenerek tercih edilir. Daha sonra sayfanın sağ alt köşesinde yer alan "Talebi Gönder" butonuna basılarak talebin sistem tarafından BAP birimine gönderilmesi sağlanır.

 

6) Talebi gönder işleminden sonra TALEPLERİM-İŞLEMLER-TALEP DİLEKÇESİ yolları izlenerek "Talep Dilekçesi" butonu yardımıyla ilgili talebin dilekçesi sistemden yazdırılır.

 

7) Yazdırılan dilekçe yürütücü tarafından imzalanır ve dilekçe ekine "Teknik şartnameler" eklenerek BAP Birimine teslim edilir.

 

NOT: İmzalı dilekçeler  BAP Birimine teslim edilmedikçe SATINALMA İŞLEMLERİ başlatılmayacaktır.